Her finn du trinna Framside
Besøksadresse: Gåsevikvegen 2 4355 Kvernaland Telefon: 51 77 65 00 Send e-post til oss
Postadresse: Postboks 38 4349 BRYNE
Redaktør: Karl Inge Aksnes- +47 928 41 927
Innlogging heimeside
Logg inn
Tilgjengelegheitserklæring
Nordic Edge
I førre veke var åtte elevar og to lærarar frå FUS inne på stand i Stavanger. Saman med vår samarbeidsparter ATEA fekk dei vist korleis de arbeidde med teknologi og programmering. Det var utruleg kult å sjå responsen frå folk som var innom stand, og eg kunne stolt sjå engasjement og dyktighet hos elevar som imponerte med det som dei gjorde - alt frå programmering av Micro:Bit, bygging av robot, Sphero og filmproduksjon. Ikkje minst viste dei kor flinke dei er med kommunikasjon i eit vaksent miljø. Utadvendt og trygg ungdom. Så imponerte var ATEA at dei, idag, idag har med seg fire elevar til Bergen for å gjera det same på messa til ATEA der. Kjekt å få setta Time Kommune og FUS på kartet på den måten😉Eg lar lagt ved bilete, og dessverre for få av dei flotte på 10.trinn. Litt dumt, for det var ein flott gjeng som var inne på edTech-delen av konferansen på torsdagen. Takk Thomas B, Frida, Maria, Sven, Bjørn, Hanne, Karen og Stian! Og takk til Kine og Andreas som tilbragte dagane saman med dei.
Main Image
Bilete 1 av 19