Rettedalen 4 4330 Ålgård
Telefon: 97642892 Send oss e-post
Redaktør: Jonas Skartveit Rogne, rektor

Ønsker du å lære mer innen kunstfag?

Alle barn og unge fra og med 3 år som er bosatt i Gjesdal kommune kan søke om opptak i kulturskolen. Tilbudene er aldersgraderte og dette finner du informasjon om under menyfanen Om kulturskolen. Voksne kan også søke på vokal-/instru­mentaltilbudene ved ledig kapasitet.

Velkommen til Gjesdal kulturskole!

Tre av våre elever deltok på UKM Jæren forrige helg.
(Bildet: Konrad Ålgård Oberhardt, foto: privat)

Vi takker for en fin uke med huskonserter, og ønsker alle elever hjertelig velkommen tilbake etter vinterferien!

Under kunstfagfestivalen tirsdag 14. november ble konkurransen "Talentjakten" avholdt i faget billedkunst.
Vinnerne er kåret.

Det går mot avslutning av semesteret, og her er noen av arrangementene man kan få med seg den neste måneden.

Velkommen til åpen dag på Veveriet 14. november!

Velkommen til et spennende høstsemester i Gjesdal kulturskole!

Kulturskolen vil ønske alle våre flotte og dyktige elever, og alle andre, en nydelig sommer!
Det har vært et meget spesielt, men samtidig spennende og inspirerende år med masse flotte konserter, utstillinger og forestillinger. Nå er tiden inne for å lade batteriene og nyte de fantastiske opplevelsene sommeren gir før vi sammen tar fatt på et nytt skoleår. Det gleder vi på kulturskolen oss til!
Husk oppstartsmøtet torsdag 17. august kl 18:00 i Storsalen på Veveriet
HA EN RIKTIG GOD SOMMER!