Velg seksjon Framside
Redaktør: Sylvia Gjersdal
Vervarsling frå yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Tur til Grudevarden

Denne fredagen gikk turen til andedammen ved Grudevarden. Spennende å endelig gå på tur til en ny plass.
Det var en gjeng spente elever (og lærere) som skulle på tur i dag. Spennende å endelig skulle gå på tur til ny plass. I dag gikk ferden til Grudevarden hvor vi skulle få hilse på ender, gjess og sauer.  Mat til dyrene hadde Tone H med seg i sekken. Kjempespennende å få se dyrene så nærme og samtidig få gi de mat.
«Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær», er det ett ordtak som sier, men av og til blir været «sterkere» enn oss, derfor måtte vi se oss slått rett etter mat og satte snuten mot skolen igjen. Jammen godt å komme inn i tørre klær og kose oss med litt film etter en ganske kjekk men våt tur.
Main Image
Bilete 1 av 8