Velg seksjon Forside
Besøksadresse: Kamskjellveien 2, 4310 Hommersåk Postadresse: Postboks 583, 4302 Sandnes
Telefon: 51 686600 SFO 90872438 Send oss e-post
Redaktør: Rektor Helga M. Bertelsen
Samtalegrupper for foreldre

FAU ved Kyrkjevollen skole ønsker å engasjere seg i arbeidet for å legge til rette for et trygt og godt skolemiljø.

Skolemiljø handler mye om hvordan våre barn behandler hverandre. Kyrkjevollen skole jobber aktivt for et godt skolemiljø, men det er vi som foreldre har den største muligheten til å bidra positivt til skolemiljøet. Vi ønsker vel alle å følge opp, og være interessert i våre egne barn slik at de tar med seg gode holdninger fra hjemmet til skolen. Dette høres enkelt og selvsagt ut, men er det alltid slik?? Helsesøster Rigmor Bjørgo, familieterapeut Odd Matre og diakon Wigdis Hansen vil starte opp samtalegrupper der barns behov og det å være foreldre vil være tema. Små og store ting kan tas opp i disse gruppene. FAU ved Kyrkjevollen skole har tro på dette stiller seg bak dette initiativet.

Vel møtt til samtalegrupper!

Les mer her: Plakat samtalegrupper