Velg seksjon Forside
Besøksadresse: Kamskjellveien 2, 4310 Hommersåk Postadresse: Postboks 583, 4302 Sandnes
Telefon: 51 686600 SFO 90872438 Send oss e-post
Redaktør: Rektor Helga M. Bertelsen
FAU har hatt refleksaksjon
I dag, mandag 21.januar, var flere foreldre tidlig på skolen for å minne elevene om hvor viktig det er å bruke refleks og ha lys på sykkelen. Elevene ble møtt av foreldre da de kom til skolen; ved alle tre fotgjengeroverganger i Breivikveien og på sykkelstien opp fra Kyrkjevollveien. De aller fleste elevene hadde refleks og mange av dem brukte refleksvest - da er de best rustet til å gå i mørket! Vi forventer at de som hadde glemt refleks i dag husker å bruke refleks resten av dagene nå i mørketiden. Så dere foreldre, legg refleksvesten klar til elevene slik at de finner den om morgenen! Til de som sykler så husk: Det skal være hvitt lys foran og rødt lys bak på sykkelen!