Haugen 12 4323 Sandnes. Postadresse: Postboks 583, 4302 Sandnes
9A - Periodeplan
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Velkommen til Utdanningsmessa 6.november

De videregående skolene i området inviterer til Utdanningsmesse for alle elever og foreldre på 10.trinn. Her får dere informasjon om de 13 ulike utdanningsprogrammene i videregående – presentert av Gand vgs, Sandnes vgs, Vågen vgs, Øksnevad vgs og Jåttå vgs. Ansatte og elever fra videregående orienterer om de forskjellige retningene på stasjoner rundt omkring på bygget, og dere velger selv hvilke utdanningsprogram dere ønsker å besøke.

Vi anbefaler dere å studere oversiktskartet før Utdanningsmessa så dere kan planlegge hvilke utdanningsprogram dere vil se nærmere på (to eller flere - se oversiktskart under "Informasjon"). Diskuter gjerne hvilke spørsmål dere vil stille til representantene fra videregående. Rådgivere fra vgs og ungdomsskole vil være tilgjengelige for spørsmål på «YoU-torget».

Alle avgangselever i kommunen er invitert til Lundehaugen denne kvelden, og det er derfor viktig at alle overholder oppsatt tidspunkt for sin skole. Legg merke til at skolen har tre innganger. Det er disponible parkeringsplasser utenfor skolen, og det er også mulig å parkere ved Lundegård barnehage eller ved Sørbøhallen. Vi anbefaler dere imidlertid å kjøre flere sammen.

Arrangementet er obligatorisk for elevene og vi håper alle foresatte vil prioritere å bli med denne kvelden. Dette er en gylden anledning til å få en god samtale rundt videre valg!

Kl. 17-18: Skeiene, Sandnes Friskole og Lundehaugen (abc)

Kl. 18-19: Giske og Lundehaugen (def)

Kl. 19-20: Øygard og Riska

Kl. 20-21: Høyland, Lurahammeren og Høle