Forside
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Informasjon fra skolen

Til elever og foresatte

I dag går vi inn i en ny skoleuke som blir helt annerledes enn det vi er vant til. Vi er alle i en spesiell situasjon og blir nå bedt om å holde oss mest mulig hjemme for å unngå smitte av korona-virus.

Skolen og lærerne lager arbeidsprogram og skoleopplegg som dere kan jobbe med hjemme. Det blir en helt ny måte å jobbe på for både elever og lærere. Noen av dere hjemme har flere søsken og kanskje ikke den optimale ro rundt dere for å jobbe konsentrert med skolearbeidet. På samme vis er situasjonene forskjellige for lærerne. Noen har småbarn i huset, og må holde en hånd over de samtidig som de gjør lærerjobben sin.

Vi får prøve å være romslige og kreative alle sammen i denne helt spesielle situasjonen. Alle dere elever skal få arbeidsprogram av deres lærer. Dere vil også få avklaringer fra lærer om hvordan dere kan holde kontakten og få svar på spørsmål og ting dere lurer på. Noen lærere klarer kanskje svare dere raskt, andre må kanskje vente litt før de rekker å svare dere. Dere elever får gjøre så godt dere klarer i en spesiell situasjon, så skal vi på skolen hjelpe og støtte dere så godt vi klarer.

Lykke til med dagene framover, både elever og ansatte, ungdommer og voksne !

Hilsen Jone