Innføringsklassen
Foreldrehverdag, nettsted for foreldre
Foreldrehverdag, nettsted .
Foreldreundersøkelsen SFO

De siste årene har Lura skole SFO hatt stort fokus på å legge til rette for et variert aktivitetstilbud for barna.Godt samarbeid med foresatte har vært viktig for oss for at barna skal trives.Samtidig har Lura SFO utarbeidet regler og rutiner, hatt fokus både på organisering og på å utvikle et godt arbeidsmiljø blandt ansatte. Alt dette har gitt resultater.

I november svarte 61% av foresatte på foreldreundersøkelsen. Vi har sammenlignet svarene 4 år tilbake i tid. Resultatene viser en markant positiv økning på nesten alle områder, noe vi gleder oss stort over. I dag feiret ansatte med kake på personalmøtet. Velfortjent.

Takk til alle foresatte som har svart på undersøkelsen. Foreldrenes tilbakemelding viser at vi er på rett vei med å gi barna en god SFO hverdag. Tilbakemeldingene  gir oss også inspirasjon og engasjement til å bli enda bedre.

Resultatene finner du i margen til høyre på neste side.

Der finner du også bilde av den flotte SFO gjengen.