Innføringsklassen
Nye 1. trinn 2024-2025
Foreldrehverdag, nettsted for foreldre
Foreldrehverdag, nettsted .
En fantastisk siste arbeidsdag på Lura skole 30. november.

Tusen takk til alle elever og alle ansatte for en herlig siste arbeidsdag for meg som rektor på Lura skole.

I morgenmørket og duskregn ble jeg møtt av 7. trinn som sto linet opp utenfor skolen med lys og sang. Deretter fulgte et tett program hvor elevene hadde forberedt at rektor skulle komme innom. Til  klasserommet, til klassens fellesgang, til det digitale rommet eller ute i skolegården. Smittevernet ble fulgt til punkt og prikke.

Elevene har vis film som de har laget selv, Jeg har fått sang, tegnebøker med nydelige hilsener og  flotte kunstverk. Den aller beste gaven var å få møte en fantastisk gjeng med herlige elever. Takk for en fin siste skoledag for meg på Lura skole.

Det gjenstår å si tusen takk til alle foresatte for et godt samarbeid.

1. desember starter jeg som rektor på Kleivane skole. Jeg vil ta med meg erfaringene som jeg har fra Lura skole, til ny skole på Kleivane. Lura skole har vært en flott  arbeidsplass og jeg har gledet meg til å gå på jobb hver dag.

Beste hilsen fra Berit Voster Heggen.

Se bilder ved å trykke på les mer.

Anne Elin Vea vil fungere som rektor til 28. februar.

.
Main Image