Velg seksjon Forside
Foreldrehverdag, nettsted for foreldre
Foreldrehverdag, nettsted .
Påvist smitte i 1A

En elev i 1A har testet positivt på Covid 19. Ledelsen har i dag samarbeidet med smittesporingsteamet. Hele klasse 1A, sammen med 2 lærere og 2 miljøarbeidere blir regnet som nærkontakter og er satt i karantene. Karantene innebærer at elevene og lærerne/miljøarbeidere skal holde seg hjemme fra skole og  fritid til og med  17. april.  Vi gjør forøvrig oppmerksom på at elevenes  smittekilde er kjent.
Elever og ansatte som nå er satt i karantene, skal i perioden testes to ganger, her vil ikke negativ test avkorte karantenetiden.

Det er kun elever fra samme kohort og andre som innendørs har vært nærmere smittede enn 2 meter i lengre tid enn 15 minutt, som regnes som nærkontakter og er satt i karantene, men alle familiemedlemmer til de som er satt i karantene, og eventuelle venner av elevene som de har vært sammen med onsdag eller torsdag denne uka, skal i ventekarantene til det foreligger negativ test.

Ta kontakt på mobil 90818453  om spørsmål.

.