Forside
Hovedadresse Rissebærstraen 11 4315 Sandnes Telefon: 47482420 og 45220737 Send oss e-post
Postadresse: Lurahammaren ungdomsskole postboks 583 4302 Sandnes Telefon: 47482420
Redaktør: Jorunn Hauff
Foreldreutvalg for grunnskole
FUG
Natteravnene er tilbake i Lura bydel.

Nå trenger vi flere "natteravner" som kan gå rundt I nærmiljøet på kveldstid fredager og/eller lørdager fremover.

Natteravnene samarbeider med Lura Bydelshus (Lura Bydi) og Bydelshuset på Lura er utgangspunkt/møtepunkt for "Natteravnene".

Her får dere utdelt Natteravn refleksvester, og blir tildelt områder hvor vi skal "patruljere".
Er det spesielle arrangement den aktuelle helgen vil vi få informasjon om dette, slik at vi er forbered på eventuelle hendelser.
Det er 8. klasse i FAU ved Lurahammaren skole som har ansvar for Natteravnene, og FAU vil i forkant av vaktene sende ut mail til dem som skal gå vakt.

Er du interessert i å bli en av Natteravnene på Lura?
Ta kontakt med Turid Tranøy på e-post: turidtranoy@hotmail.com eller mobil: 47 63 22 12.

Første runde med Natteravn blir 22. februar, men du velger selv når du ønsker å bli med.
Skriv ned 2 dager (fredag eller lørdag) før sommerferien, så hører du fra oss.

La oss sammen gjøre Lura Bydel til et enda tryggere sted å vokse opp i!

FAU