Trinn 1
Trinn 6
Trinn 7
SFO: Killinglandveien 24 4312 SAndnes Telefon: 95 45 35 73
Hovedadresse Killinglandveien 24 4312 Sandnes Telefon: 51336160 - 99015819 Send oss e-post
Postadresse: Postboks 583 4302 Sandnes
Redaktør: Therese Melbo Torgersen - rektor
Innlogging for ansatte
minadmin.no
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Gå til Google Classroom
Tilbakebetaling av faktura på SFO

Sandnes kommune har besluttet å ettergi hele fakturaen for SFO, for april 2020.

Sandnes kommune har besluttet å ettergi hele fakturaen for barnehage/SFO, for april 2020.

"Vi jobber med å betale tilbake til de foresatte som allerede har betalt for kommunal barnehage og SFO, for mars og april 2020. Myndighetene har bestemt å stenge barnehager og SFO fra 13. mars til og med 14. april. Denne perioden tilsvarer en måned. Derfor vil Sandnes kommune betale tilbake hele fakturaen for april 2020, til kontoen du betalte fra."

Forskuddsbetaling

Foresatte med barn i kommunale barnehager og SFO blir fakturert for tjenestene en måned i forveien.

Hvis myndighetene åpner barnehager og SFO etter 14. april

Hvis du allerede har betalt for perioden barnehage og SFO har vært stengt, vil du få tilbakebetalt fakturaen for april 2020 til kontoen som du betalte fra.

Hvis du fortsatt har betalt for mye etter tilbakebetalingen, vil Sandnes kommune betale tilbake det resterende beløpet på et senere tidspunkt.

Hvis myndighetene holder barnehager og SFO stengt etter 14. april

På dette tidspunktet vet vi ikke hva myndighetene kommer til å beslutte i forhold barnehager og SFO etter 14. april. Dersom myndighetene opprettholder stengte barnehager og SFO etter 14. april, vil du få redusert beløp på fakturaen i mai. Sandnes kommune har oppdatert informasjonen på hjemmesiden: