Velg gruppe Forside
Besøksadresse Torgny Segerstedts vei 27 5143 Fyllingsdalen
Stiftelsen Montessoriskolen i Bergen Postboks 1420 Oasen 5844 Bergen Telefon: 55912790 / SFO: 47255160 Send oss e-post
Redaktør: Marit Tombre
Send e-post
Administrasjonen
Gå til Its Learning
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Overnattingstur

4. trinn

I går fikk 4. trinn lov til å overnatte på skolen! Alle barna gledet seg veldig til dette, og de starter allerede mandag morgen med planlegging og innkjøp.

Etter at skoledagen var ferdig og alle andre var gått hjem, var de klar for å starte på middagen.4 stk laget pizza, 4 stk laget brownies, mens de resterende 3 dekket på bordet med levende lys og blomster. Etterpå spiste vi på langbord.

Det var god stemning og ulike aktiviteter utover kvelden, helt til roen senket seg! Allerede 05:10 våknet førstemann. 05:15 var 3 elever våken. Etter frokost startet Malu og Hannah rengjøringen i garderoben. Klokken 06:15,  duftet det deilig grønnsåpe :-)

Vi har kost oss skikkelig alle sammen!

Main Image

Bilde 1 av 6