Vi har nye websider på -> www.nped.no skoler, barnehager og høyere utdanning.
Telefon: 90978912 Send oss e-post
Redaktør: Ole Christian Wold Haavik
Gullepleprisen 2020

Kjenner du til en pedagog som bruker IKT på en god måte i opplæringen? Da bør du nominere vedkommende til Gullepleprisen. Prisen deles ut i samarbeid med Kopinor, og prisen er på hele 50.000 kr. Utdelingen skjer under NKUL-konferansen i begynnelsen av mai. Frist for nominasjon: 15. mars 2020.

Gullepleprisen deles ut til en pedagog eller en gruppe pedagoger i barnehage, grunnskole eller videregående skole som utnytter IKT til læring på en god måte. Det legges særlig vekt på kreativitet og nyskaping, samt deling og gjenbruksverdi. I tillegg til Gullepleprisen kan det også deles ut en hederspris til en person eller gruppering som har bidratt til å fremme god pedagogisk bruk av IKT.

Nominasjonsskjemaet ligger her: Gulleplepris nominasjon 2020

Vi venter på nominasjon fra DEG!

Fra venstre: Ole Christian Wold Haavik (leder i NPeD), Bente Moen Kristiansen (leder i Gulleplejuryen) og Hege Lunde (Kopinor).

Foto: Phillip Kaspersen