Postboks 583 4302 Sandnes
timer
sec
Foreldreundersøkelsen - 2017

Foresatte på Porsholen skole vil snart motta forespørsel på mobil og e-post om å være med på Foreldreundersøkelsen 2017.

Formålet med Foreldreundersøkelsen fra Utdanningsdirektoratet er at foresatte skal få si sin mening om læring og trivsel på skolen, og om skole - hjemsamarbeid.

For at skolen skal få god og riktig informasjon fra de foresatte er det viktig at så mange som mulig svarer. Vi hadde god svarprosent i fjor og håper på ennå bedre i år, nå som linken til undersøkelsen med brukernavn og passord kommer på sms og e-post.

Fristen for å svare er satt til 05.01.2018. Vi oppfordrer så mange som mulig om å svare før juleferien begynner, slik at vi får tid til å analysere resultatene. De skal presenteres for FAU (Foreldrenes ArbeidsUtvalg) på nyåret.

Du kan lese mer om Foreldreundersøkelsen i dette informasjonsbrevet fra Utdanningsdirektoratet.