Postboks 583 4302 Sandnes
Redaktør: Agnes Gullberg
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Foreldreundersøkelsen:

Vi er interessert i hvordan dere som foreldre og foresatte opplever barnas læringsmiljø i skolen og hvordan dere synes samarbeidet mellom hjem og skole fungerer.

Vi har derfor valgt å gjennomføre Foreldreundersøkelsen fra Utdanningsdirektoratet.

I løpet av uke 47 får alle elevene på Porsholen skole med seg et informasjonsbrev om foreldreundersøkelsen med brukernavn og påloggingsinformasjon

(Du finner også linken til undersøkelsen helt til slutt i denne artikkelen)

Du bestemmer selv om du ønsker å svare på undersøkelsen, men for at vi skal kunne bruke svarene fra den på en god måte, er det viktig at så mange som mulig av dere tar dere tid til å svare.

Dersom det er enkelte spørsmål du ikke ønsker å svare på, står du fritt til å hoppe over dem.

Undersøkelsen kan leses og besvares på bokmål, nynorsk, engelsk, nordsamisk, somali, arabisk og polsk.

Resultatene gjøres tilgjengelig for skolen på bokmål, nynorsk og engelsk.

Du får et brev som dette for hver besvarelse som skolen ønsker seg. Har du flere barn på skolen, får du et brev for hvert barn.

Det er bare de som har barn på SFO som skal svare på på spørsmål angående SFO.

Foreldreundersøkelse - pålogging