Postboks 583 4302 Sandnes
timer
sec
Tid for foreldreundersøkelse

Foreldreundersøkelsen gir deg som forelder mulighet til å si hva du mener om læring og trivsel på skolen og om skole-hjem-samarbeidet. Resultatene fra undersøkelsen benyttes av skolen, skoleeier og den statlige utdanningsadministrasjonen som en hjelp til å analysere og utvikle skole- og læringsmiljøet. Det er derfor viktig for skolen at så mange som mulig tar seg tid til å besvare undersøkelsen. I fjor satt vi ny rekord med over 80% svar.

Hver elev utløser én foreldreundersøkelse. Har du flere barn på skolen vil du derfor motta invitasjon til å svare flere ganger. Det er viktig at du svarer på alle invitasjonene, selv om vi forstår at det kan virke unødvendig. Hver enkelt foreldreundersøkelse er knyttet til e-post og mobilnummer og du/dere vil motta lenke til undersøkelsen i løpet av denne eller neste uke. Hvis dere ikke mottar lenke på e-post og/eller mobiltelefon, ta kontakt med meg - på e-post eller via Transponder.

Husk å sjekke søppelpost!

Les mer om behandlingsansvar av personopplysninger og personvern i lenket dokument:

Informasjon om foreldreundersøkelse