Postboks 583 4302 Sandnes
timer
sec
DKS- Den mekaninske hagen

I går var småskoletrinnet på forestilling med Den kulturelle skolesekken og så forestillingen "Den mekaniske hagen" . Det var kjekt, og ganske skummelt...!
Vennene Fio og Lyria bor i en vakker hage der de planter grønnsaker og koser seg med eplekake, te og musikk. En dag kommer en mystisk skikkelse inn i hagen og vil henge opp en ny fuglekasse. Fio takker høflig nei, siden han akkurat har laget en fuglekasse. På natten sniker den mystiske skikkelsen seg igjen inn i hagen, og bytter om på fuglekassen i smug. Etter dette begynner mystiske ting å skje. Hagen blir mer og mer mekanisk, og vennskapet til Fio og Lyria blir satt på prøve. De to vennene reiser under jorden til en mørk og maskinell verden. Her møter de skapningene Pappa Potet, en Hakkerobot og en Konge som kontrollerer alt. Vil vennene klare å redde hagen fra å bli helt mekanisk?
Main Image
Bilde 1 av 5