Velg seksjon Framside
Veke 47

Dagen i dag var utedag, det blei servert god lunsj ute i det fina veret. Etter utetida kunne dei som var igjen velga mellom leikerom og aktivitetsrom.

Tirsdag:  I dag var det osteskiver på menyen og dei blei servert ut vinduet, god tempratur og fint vær som bare måtte nytas. Etter utetida hadde 3-4 trinn lageaktivitet der dei fortsatte med julepynten sin. Ellers så var det gym, leikerom, aktivitetsrom og god uteleik.

Onsdag: I dag fekk alle servert brødmat ut vinduet  igjen, det gode været må fortsatt nytes. Etter utetida så kunne dei velga mellom gym, leikerom, uteleik eller aktivitetsrommet.

Torsdag: Fiskepinner og makaroni stod på menyen i dag, det er alltid populært blant barna. Etter maten var det ein tur ut i den friske lufta. Inneaktiviteter i dag har vært lageaktivitet for 2 trinn, her er dei stadig i gang med å sy på julepynten. 3-4 trinn fekk spela på Ipaden inne på datarommet, det er kjempe populært blant barna. Ellers så kunne dei velga mellom gym, leikerom og aktivitetsrommet. Nokre jenter frå 3 trinn hadde si heilt eiga dansegruppe der dei øver inn ein dans til oppvisning i neste veke. Det gledes til fremvisning for oss på sfo.

Fredag: Menyen i dag stod på pølse og makaroni form med smelta ost på toppen. I dag er det fredagsklubb for 3-4 trinn. Dei starta med å få ha lunsjen for seg sjølv inne på det nye fredagsklubb rommet. Etter god mat så vart det ein god tur ut i frisk luft for alle.  Nå etter uteleiken er det fredagsklubb for 3-4 trinn. Dei andre kan velga mellom aktivitetsrom, gym, leikerom og uteleik.

Ha ei god helg:)

Main Image