Velg seksjon Framside
Veke 2

Måndag: Dagen i dag var utedag så maten blei servert ute, og i dag var det gode osteskiver som stod på menyen. Etter utetida var det inn å leika på leikerommet eller aktivitetsrommet.

Tirsdag: I dag var det god brødmat som blei servert i kantina. 1 trinn et først inne i kantina, samtidig som 2-4 trinn er ute og leiker. Etter maten så bytter dei med 2-4 trinn og går ut. Når kl er ca halv 2 kjem 2 trinn inn i kantina og får maten sin, samtidig så 3-4 trinn spise inne på deira nye base rom. Dette fungerer kjempe fint, og me ser at det er meir ro over måltidet no. 3-4 trinn syndes det er veldig stas å få lov til å ha deira eige rom å væra på. Etter maten så var det tid for lagaktivitet for 3-4 trinn der dei laga seg ein fin kalender. Ellers så var det gymaktivitet, perling, aktivitetsrommet og leikerommet.

Onsdag: Brødmat i kantina i dag. Etterpå var det tid for ein liten tur ut i frisk luft før det var inn å ha aktiviteter. I dag var det lageaktivitet for 1 trinn der dei og fekk laga seg ein kalender. Ellers så kunne dei velga mellom gymaktivitet, leikerom og aktivitetsrommet.

Torsdag: I dag hadde dei på kjøkkenet laga klar pastasalat, dette er alltid lika populært. Her er det mykje godt å smaka på og dei får sjølv velga kva dei vil ha i salaten. Etter lufteturen ute var det inn på aktiviteter. I dag var det data for 3-4 trinn, dette er veldig populært blant dei eldste. Dei vil helst at me vaksne kaller dette for "gaming". Me innretter oss og kaller det for det:) Ellers så var det lageaktivitet for 2 trinn, fine kalendere til dei også. Gymaktivitet, leikerom og aktivitetsrommet var det og aktivitet i etterpå.

Fredag: Dagen i dag måtte me bare nyta, kakao og brødmat blei servert ute i det fina været. I skrivande stund er det nå aktiviteter rundt på SFOen, det er gym, perling, teikning, speling, legobygging og god dokkeleik. Alt i alt ei fantastisk fin veka i saman med kjekke gode elever.

Ha ei god helg allesammen:)

Main Image
Bilete 1 av 14