Besøksadresse:Solaveien 84 4316 Sandnes Postadresse: Postboks 583 4302 Sandnes
For ansatte
Ansatte epost
Høstferieuken ved SFO

Da har alle påmeldte barn ved SFO i høstferieuken vært innom biblioteket og bowlinghallen.

Mandag gikk 1.trinn på tur til biblioteket i Sandnes for å se på et sjongleringsshow.

Mandagen fikk 2-4 trinn seg en flott tur til bowlinghallen på Hana, hvor barna ble delt inn i baner og fikk spille en stund. Det var populært.

Tirsdagen var det 2 trinn sin tur til å gå på en forestilling/ fortellerstund på biblioteket.

1. trinn gikk til bowlinghallen, samt fikk kjøre litt rutebuss med Kolumbus også. Der var det glede i leiren da de skulle få bowle!

3 og 4 trinn ble denne dagen igjen på skolen for å tilberede horn med ost/ skinke, som skulle serveres som et supplement til lunchen til 1 &2 trinn, når de kom tilbake fra sine turer.

Onsdagen satses det på at alle påmeldte barn og voksne denne dagen hopper på innleid buss og reiser til et tursted i området hvor det blir grilling, tur og utelek. Dette skjer i kjernetid kl. 10-14.

Torsdag kan de barna som er påmeldt denne dagen bli med på kino sammen med alle barn på SFO.

Fredag blir en variert dag hvor de ulike avdelingene gjør ulike ting, bl.a. discotek, innebandy og klatring i vår egen klatrevegg i gymsalen til de som ønsker det.

Da skulle vel barna ha fått seg et spennende og variert program gjennom hele høstferieuken.

Hilsener fra alle barneveiledere som jobber her for deres barn :-)

Hilsener fra alle barneveiledere som jobber her for deres barn :-)