Besøksadresse:Solaveien 84 4316 Sandnes Postadresse: Postboks 583 4302 Sandnes
For ansatte
Ansatte epost
Oppstart Heldags-SFO

Etter sommeren åpner vi opp igjen her ved Stangeland SFO den 1.august. Kun de som gikk ved SFO i fjor, kan komme 31.juli. (mandag)

Da ønsker vi spesielt velkommen til nye 1.klassinger, både barna og deres foresatte.

Nye 1.klassinger (fra tidligst tirsdag 1.august):

Dere sjekker inn og ut direkte til barna sine klasserom, samme sted de var på besøksdagen, når dere måtte ønske det.

Klasserommene ligger rett til høyre når en kommer inn i øvre hovedskolegård, rom 19,20,21.

Vi ønsker i utgangspunktet at dere forbereder barna på at dere leverer dem, og deretter går hjem eller på jobb :-)

Vi ønsker å ta dem vel imot og at barna får leke og sosialisere sammen, og slik får barna fokus over på hverandre i lek, uforstyrret.

Dere avtaler med våre barneveiledere om når dere henter barna de ulike dagene.

Barna begynner på ulike datoer, alt etter hvilken dato en har søkt om og fått innvilget plass, tidligst tirsdag 1.august.

2. klasse bytter klasserom og vil nå ha klasserommene 1,2,3. Rommene ligger på baksiden rett nedenfor en gruset fotballbane.

3 og 4 klasse ved SFO skal bruke Basen ved SFO, der hvor morgen-SFO vanligvis er, og i enden av gangen til avdelingsleder ved SFO.

Barna skal være vist de nye rommene av lærere og barneveiledere ved SFO.

Det vil også være merket, eller en kan spørre seg frem ved å ta kontakt med våre barneveiledere.

Velkommen alle sammen :-)

Velkommen alle sammen!