Bedehusvegen 4 4120 Tau
Redaktør: Monica Helgøy
Gå til Google Classroom
Vellykket Litterataufestival

I dag har hele skolen deltatt i forskjellige aktiviteter knyttet opp til litteratur. Vi har hatt besøk av Tor Arve Røssland, musiker Kjell Inge Torkelsen og tomannsbandet Fjågoteket. Tor Arve Røssland leste fra flere av sine bøker og fortalte bla om hvordan han bygget opp historiene og karakterene i bøkene. Kjell Inge Torkelsen oversatte en engelsk sang av The Weeknd til nynorsk ved hjelp av elevarbeid fra skolen vår. Fjågoteket spilte 4 egenproduserte tekster og laget en god avslutning på dagen. Elevene har vært også vært på sporløype og hatt felles pølselunsj. Det er flott på Tau og vi har benyttet oss av både aulaen på Tau skole og Mølleparken. Prikken over ien ble været. Tusen takk for et flott program til dagens primus motor lærer Janet Førde.
,
Main Image