Velg seksjon Framside
Telefon: 51742700 Faks: - Send e-post til oss
Redaktør: Katrine Fjelde Amdal
Innflytting i Superparken

Mandag 11. november flytter vi inn i nye lokaler i Superparken.

2,5 års ventetid er over og vi gleder oss til å bli samlokalisert igjen.

Mandag 11. november åpner Superparken og elever og ansatte skal endelig få ta den flotte skolen i bruk.

6. og 7. trinn flytter inn i toppetasjen, mens 5. trinn og ansatte holder til i 2. etasje.

I 1. etasje finnes alle spesialrom som bibliotek, flerbrukshall, musikkavdeling, kunst og håndverk, mat og helse og naturfagsrom.

Dette er rom som også elever på 1.-4. trinn skal få tilgang til.

I tillegg får vi en fantastisk skolegård som gir rom for mange varierte aktiviteter for store og små.

Det blir nok litt vemodig både for elever og ansatte i Bjørheimsbygd når siste skoledag er unnagjort på fredag, samtidig så vet vi at vi har mye nytt og spennende å glede oss til.

Vi håper alle kjenner på en stolthet og takknemlighet for at vi får en så flott skole å boltre oss på.

Vi gleder oss!!!