Velg seksjon Framside
Telefon: 51742700 Faks: - Send e-post til oss
Redaktør: Katrine Fjelde Amdal
BUSSTREIK

Alle sjåfører i Rogaland er tatt ut i streik og Kolumbus har meldt om at all skoleskyss opphører inntil videre. Elever som har drosjeskyss direkte fra hjem til skole blir ikke rammet av streiken.

Dette innebærer at foresatte til barn som vanligvis har skoleskyss, selv må sørge for at eleven møter på skolen og kommer seg hjem igjen etter skolen fram til streiken er slutt.

Av smittevernhensyn skal ikke klasser blandes hvis noen planlegger å samkjøre. F.eks. kan foresatt til elev i 4A ta med andre elever i 4A i sin bil, men da kan ikke søsken som går i andre klasser være med.

Trafikksikkerhet: nå er det ekstra viktig at de som kan, går eller sykler til skolen. Vi oppfordrer til bruk av refleksvest.

For dere som kjører barna til og fra skolen:  Det vil bli mye biltrafikk i skoleområdet så vær ute i god tid. Vær obs på syklister og gående og kjør varsomt. Bussoppstillingsplass ved ungdomsskolen kan benyttes til avstigning i tillegg til den vanlige kiss&ride.

Vi beklager de ulempene dette medfører, ta kontakt med skolen hvis det er noen spørsmål.