Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Sommerhilsen fra rektor

Et skoleår er snart over og ferie står for døren for både elever og ansatte.

Det har vært et annerledes skoleår   Jeg vil benytte anledning å si tusen takk til FAU og foresatte som har gjort en ekstra innsats dette skoleåret.

Etter mange ukers stengt skole opplevde vi at det har vært godt for elever og lærere å være sammen igjen. Det har vært mange gode sosiale aktiviteter på uteskoledager. Skolens tradisjonelle revy på 7. trinn ble gjennomført digitalt for første gang. Elevene vil få se revyen sammen med sin klasse.

Vi fikk heldigvis møte høstens nye førsteklassinger på besøksdag i juni. Det var veldig kjekt. Fadderne på 4. trinn tok vel imot dem med sang og velkomsthilsen.

Dersom ikke situasjonen i samfunnet endrer seg, vil vi være i gul sone. Det betyr at vi fortsetter med stor fokus på hygiene, faste kohorter/klasser. Ellers vil undervisning og hverdag være tilnærmet lik som vanlig skoledag.

Fra august får vi ny læreplan, Fagfornyelsen. Vi har jobbet med denne planen over tid. Vi er litt forsinket med selve fagplanene som følge av korona, men vil ta dette opp på både planleggingsdager og våre ukentlige møter gjennom hele skoleåret. Trygt og  godt skolemiljø vil også være viktig tema neste skoleår.

Vi har lagt ut informasjon hvem som er klassekontakter neste skoleår. Det vil i tillegg være timelærere på alle trinn. Klassene som har fått ny kontaktlærer har fått eget skriv om dette.

Skolen er stengt i juli. SFO åpner mandag 3. august.

Første skoledag er mandag 17. august. 2. – 7. klasse begynner kl. 08.30.

1. klasse begynner kl. 09.00.

Alle elever møter i skolegården i samme sone som de siste skoleuke .

.