Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Julehilsen fra rektor

De siste ukene har vi hatt en fin julestemning på skolen og i SFO.

Normalt ville vi avsluttet året med julesangsamling i gymsalen og aktiviteter på tvers av klasser, men vi er glade for at vi får til å gjennomføre noen juletradisjoner, som blant annet Lucia og julesangsamling, men begge digitalt. Det var elever på 3. trinn som sang to fine Luciasanger. Dette ble vist i alle klasserom. I klasserommene ser vi røde hjerte, julelenker, julepynt og noen har juletre. Ute i skolegården har vi et juletre med julelys som skinner fint når elevene møter på skolen. I morgen skal det være nissefest på SFO tilpasset kohortene.

Jeg er stolt over alle ansatte på skole og SFO som gjør sitt beste for elevene hver dag i en krevende hverdag. Ansatte, elever og dere har denne høsten gjort en enorm dugnad for å ivareta smittevern. Tusen takk til alle sammen. Vi legger en krevende høst bak oss, og gleder oss til våren da vi håper på at den vanlige hverdagen sakte, men sikkert kommer tilbake.

Jeg ønsker alle elever, ansatte og familier en riktig fin juleferie.

.