Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Åpen dag - avlyst

Da vi måtte utsette Åpen dag sist november, planla vi å gjennomføre denne dagen i lag med Hei Verden når pandemien og begrensningene var over.
Vi har nå hatt en gjennomgang og drøftet om vi klarer å gjennomføre Åpen dag denne våren. Vi ser dessverre at det er vanskelig å klare dette. Da må vi velge bort en annen aktivitet som står er planlagt og lagt inn i vårt årshjul denne våren.

Vi har derfor valgt at Åpen dag utgår denne våren. Vi skal gjennomføre Åpen dag på tradisjonelt vis til høsten (november) og det gleder vi oss veldig til.

rektor

.