Velg seksjon Forside
Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Besøksdag for høstens 1. klassinger - 1. juni

Onsdag 1. juni inviterer vi alle høstens 1. klassinger til besøksdag.

Hensikten med vår besøksdag er å skape positive forventninger til skolestart, bli litt kjent med skolen, lærer og medelever.

Skolen ønsker at barn og foreldre skal oppleve trygghet i forkant av skolestart. I tillegg blir barna litt kjent med skolebygningen fra innsiden.

Vi vil sende ut informasjonsskriv om fremmøte uke 18.  Barna og foresatte møter kl. 09.00 på skolen. Oppholdet varer i ca 2 timer. Barna får møte lærer, og de får hilse på rektor. Det er alltid veldig kjekt for oss som jobber på skolen å få møte nye 1. klassinger. Elevene vil også få besøke sitt klasserom.

velkommen-til-stavanger-skolen.pdf

.