Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Nå er det sommerferie!

En velfortjent ferie står for døren. Det har på mange måter vært et godt og spennende skoleår, men til tider også krevende, spesielt merket vi dette da pandemien rammet oss hardt i vinter og vi fikk en lang periode med høyt fravær av ansatte og elever.

.

En stor takk til alle elever, foreldre, lærere og miljøarbeidere for hvordan vi klarte å gjøre det beste når det stod på som verst. Måten lærerne, miljøarbeiderne og mine nærmeste ledere løste oppdraget vårt på står til terningkast seks. Jeg er mektig imponert over innsatsen som ble lagt ned.
Det var godt å kjenne en normal skolehverdag kom tilbake til oss i vår. Igjen fikk vi være sammen hele skolen under samme tak på Verdens bokdag, 17. mai sangsamling, revy laget av elever og lærere på 7. trinn. fantastisk! Dette vil vi ha mer av! Aldri mer kohorter!
Ferien som nå kommer er veldig fortjent!
Vi har i dag takket av lærere Inger Elise Johannessen, Jenny Bøe Teige, Marianne Stranden. Vi ønsker dem masse lykke til i ny tilværelse, nytt hjemland og ny landsdel.
Også SFO leder Monica Totland går over i ny stilling på Bru. Birgit Hommo avslutter som avdelingsleder hos oss og begynner som lærer i Stavangerskolen.
De har alle betydd mye for skolen vår og vi ønsker dem masse lykke til videre.
Neste skoleår begynner lærere Helene Eltervåg Page og Marte Hjalland. Ny SFO leder ansettes disse dager. Vi har en lærerstilling ubesatt, men satser på at vi har alle på plass til skolestart.
Tradisjonen tro var det siste skoledag igjen sommeravslutning i gymsalen med sangsamling før den årlige fotballkampen mellom elever og ansatte. Vi takket spesielt 7. trinn for en flott revy og årene vi har fått lov å bli godt kjent med dem. Vemodig å si forvell til flott ungdommer.
SFO og administrasjonen holder åpent tom torsdag 30. juni.
SFO åpner igjen 1. august for alle elever. Det er allerede planlagt ulike kjekke aktiviteter og vi håper barna er påmeldt til dette.
Elever på 1. trinn har fått tilsendt oppstartstidspunkt slik at vi kan ta imot nye elever på en trygg og god måte.
Onsdag 17. august er SFO steng. Felles planleggingsdag med lærerne.
Første skoledag er torsdag 18. august kl. 08.30 for elever på 2. – 7. trinn.
For elever på 1. trinn møtes vi ved flaggstangen kl. 09.00.
Vi ønsker dere alle en riktig god sommer☀️!
Hjertelig hilsen Anita Legland - rektor