Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Ny SFO leder ved Tjensvoll skole SFO

Hei alle sammen!
Fra 01.septemeber 2022 skal jeg overta ledelsen ved Tjensvoll skole SFO.

e-post:

safet.elkazevic@stavanger.kommune.no

Jeg heter Safet Elkazevic, og er utdannet som førskolelærer ved Universitetet i Stavanger.  Jeg har jobbet i Sola kommune som pedagogisk leder i barnehage, og de siste 11 årene som SFO leder.

Jeg gleder meg til å bli kjent med de små på SFO og dere foresatte. Jeg er en åpen person som bruker kommunikasjon som hovedredskap på jobb, og det å samarbeide med foresatte er en viktig del av jobben min. Jeg ønsker sterkt å ha en åpen og konkret kommunikasjon med dere. Håper virkelig at dere tar kontakt med meg om dere skulle hatt noe på hjertet. Ønsker tilbakemeldinger ang kvalitet, innhold, kommunikasjon med SFO, mat, informasjon fra SFO, trivsel, inkludering, medbestemmelse mm.

Jeg kommer til å legge en del informasjon ut på nettsiden vår. Anbefaler dere å abonnere på nettsiden slik at dere får mail når jeg legger ut noe nytt.

Vi spiller på lag og gjør hverandre gode.

Safet Elkazevic
SFO leder Tjensvoll skole SFO