Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Høstferie på Tjensvoll skole SFO

Hei alle sammen!

Vi på Tjensvoll skole SFO hadde Ville Vesten som teamet i vinterferien.

.Mandag hadde vi formingsdag. Elever har lagt smykker både på hobbyrom og sløyd. I tillegg til formingsaktiviteter lekte vi ute og inne i gymsalen.
Tirsdag var turdag. Vi gikk til Speidermarka og koste oss ute i det fine været. Vi har grillet pølser og lekte i skogen. Fotballgutter spilte kamp mot Madlavoll. De kom veldig fornøyde tilbake. I følge elever vant de to kamper. Gratulerer.
Onsdag var bakedag. Alle elever fikk mulighet til å bake boller. Kjempe kjekt å se at elever viser stor interesser for baking.
Torsdag var Ville vesten fest på SFO. Det kommer eget info om denne dagen.
Fredagen blir det kosedag. Vi skal ha varm mat og elever kan ta med seg kosedyr.
Main Image
Bilde 1 av 33