Trinn Forside
7.trinn
Forsterket avdeling
0.trinn
Hovedadresse Besøksadresse: Postveien 65 4307 Sandnes Telefon: 51338400 og 47503435 Send oss e-post
Postadresse Trones skole, Postboks 583 4302 Sandnes
Redaktør: Mats Herholdt-Bjørnrå
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
"Klart det går" - Turistforeningen

Forsterket avdeling ble invitert med på et opplegg på Gramstad

Turistforeningen har startet opp "Klart det går" et fritidstilbud for personer med funksjonsnedsettelser. Sjekk ut https://www.stf.no/tilpasset-aktivitet/ for mer informasjon.

Vi var så heldige å bli invitert med 2 dager. Vi delte elevgruppen i to, slik at alle fikk være med. På Gramstad ble vi møtt av utrolig dyktige og engasjerte folk fra turistforeningen og elever ved Bergeland vgs. Elevene ble inndelt i tre grupper, og det var 3 poster. Naturbingo, Kims lek og natur-bowling. I tillegg fikk vi servert nydelig grønnsakssuppe laget på bål i lunsjpausen. Sang og musikk ble brukt som en rød tråd gjennom hele dagen. Elevene strålte og koste seg. Regnet var ingen hindring. Vi var alle enige om at det var et fantastisk opplegg, en utrolig kjekk dag.

Anbefaler alle å sjekke ut "Klart det går"

Main Image
Bilde 1 av 7