Trinn Forside
7.trinn
Forsterket avdeling
0.trinn
Hovedadresse Besøksadresse: Postveien 65 4307 Sandnes Telefon: 51338400 og 47503435 Send oss e-post
Postadresse Trones skole, Postboks 583 4302 Sandnes
Redaktør: Mats Herholdt-Bjørnrå
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Registrering av omsorgsbehov i påskeferien

Tiltaket om stengte skoler videreføres til og med 13.4. Det betyr at SFO holder stengt i påskeferien. Det vil kun bli gitt omsorgstilbud til de elevene hvor begge foresatte arbeider i en av de kritiske samfunnsfunksjonene og elever med store avlastningsbehov.

Omsorgsbehov kan dere melde her: Registrering av omsorgsbehov

Dere melder kun én gang. Det sendes ikke ut automatiske bekreftelse på registrering av plass, da alle med kritiske samfunnsfunksjoner har rett på dette. Det betyr at så lenge dere har fylt ut skjema er det bare for eleven å møte opp til det tilbudet dere har meldt behov om.

Dere skal altså se bort ifra skjemaet om påskeregistrering som tidligere ble lagt ut på transponder og melde nytt behov ut ifra de retningslinjene som nå foreligger.

Frist for påmelding er fredag 27.03.20.