Publisert: 22. juni 2026 | Sist endra: aldri | Forfatter: Vibeke Sola
God sommar!
God sommar!
Endå eit flott skuleår er over. Eg vil takka alle elevar, føresette og tilsette for godt samarbeid gjennom året.
Ei særleg helsing går til 7. trinn som no skal vidare til ungdomsskulen. Takk for tida de har vore ein del av skulen vår. Me ønskjer dykk lukke til vidare!
No håpar me alle får ein fin og velfortent sommarferie.
Oppstart SFO: 4. august
Skulestart: onsdag 19. august
Me gler oss til å sjå dykk att til hausten!
God sommar frå oss alle.