Velg seksjon Klasse 2 a
Telefon: 51614670 Faks: - Send oss e-post
Redaktør: Rune Bøe
Vekeplan 2A
Ålgård Skole er klar for 17. mai feiring!

Nå er endelig 17. mai programmet. Se program for dagen.

Mandag 6. mai var det duket for TINEstafetten på Gjesdal Idrettspark

Fredag gjekk me for å sjå om me kunne sjå russen i Kongeparken. I fugleperspektiv. Me såg mange bussar, og russ som strøymde til. Det var ein fin varde på dette fjellet. Utsikta over Ålgård var topp.

Dagplass i ferier koster kr 275

Ved kjøp av ekstra timer koster hver påbegynte time kr 100.

Endringen gjelder fra 1. Mai 2024

Me har frose på tur, og me har sveitta på tur. Me sveitta i klasserommet også, så me tok med oss reknestykka ut. Oppgåva var å sortere reknestykka i fire grupper, etter kva strategi ein ville bruke på å løyse oppgåva. Då var det godt å få samarbeide med andre!

I dag gjekk 2. trinn til leikeplassen i gata Hodel. Me hadde romvesen-gøymeleiken. Då me åt, fulgte me med på ein katt som klatra opp i eit tre. Kanskje skulle han ta skjora som hoppa frå grein til grein?

2. trinn fekk låna egg og rugemaskin veka før påske. Tysdag morgon var alle egga klekte. Det var stor stas for elevane å halda kyllingane!

Fredag var me på Hammaren. Me leita etter "egg", kokte egg og leika.

Siste dag før ferie og 6. trinn hadde ansvar for påskesamlingen i aulaen.

Denne fredagen gjekk trinnet til leikeplassen ved symjehallen. Stort engasjement i leiken!

Tuesday 12th of March we had a bit different day at school.