Meny
Velg seksjon Framside
Espedalsvegen 156 4110 Forsand Vis på kart
Telefon: 51700201 Faks: 51700008 Send e-post til oss
Redaktør: Roald Tungland
Gå til Its Learning
Vervarsling frå yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Elevane fekk i oppgåve å lage eit hus med møne i topunktperspektiv.

Nå er det sommarferie og skulefri. Mange er glade for at det er tilfelle og kjenner på at det er veldig greitt å ha late dagar.

10. klasse fekk i oppgåve å lage eit relieff i leire. Relieffet skulle vere inspirert av indiansk eller gammal egyptisk kultur, og vi byrja med å sjå på desse kulturane. 

8. klasse fekk utdelt kvart sitt emne i kirsebærtre. Oppgåva var å lage ein kniv som var fin å sjå på og god å halde i. Dei byrja med blyant og papir før dei gjekk over til kniv, rasp, bor, pussepapir, hoggjern, lim og vaselinolje. Og slik blei resultata. Tålmodige og flinke elevar og flotte produkt!  

Frå Tine: "Eit skikkeleg skulemåltid betyr mykje for at konsentrasjonsevna og læringsmiljøet i klassen skal vere på topp, då påfyll midt på dagen hjelper å halde blodsukkeret stabilt. Mjølk er naturleg rik på vitaminer, mineral og protein som kroppen treng kvar dag. Det finnast fleire produkt å velja mellom i skulemjølkordninga. Du kan lese meir om produkta på www.skolemelk.no/produkter."

Elevane fekk i lekse å ta mål av eit lite hus, helst så lite at dei sjølve kunne ta målet opp til mønet. Då fekk vi inn skjema med mål på hundehus, sykkelskur, kattehus og liknande, som vi delte på 10 for å lage modellane i målestokk 1:10. Når målinga og rekninga var unnagjort, sette vi i gang med å produsere husa i papp.

Skolane skal gjennomføre obligatoriske kartleggingsprøver i lesing på 1., 2. og 3. trinn og i rekning på 2. trinn.

Utdanningsdirektoratet tilbyr også frivillige kartleggingsprøver i rekning på 1. og 3. trinn, i engelsk på 3. trinn og i digitale ferdigheiter på 4. trinn. 

Kartleggingsprøvene skal brukast av skolen og lærarane til å finne dei elevane som treng ekstra hjelp i løpet av dei første skoleåra. Dei fleste elevane vil få til dei fleste oppgåvene, og mange vil oppleve prøva som lett. Prøva vil derfor ikkje gi informasjon om elevar med gode ferdigheiter.

Les meir om dette på Utdanningsdirektoratet sine sider.