Undervisning på 1. trinn
Publisert: 15. februar 2024 | Sist endret: aldri | Forfatter: Oddbjørn Egeland

Skolestartere skoleåret 2024-2025

Forberedelsene til et nytt skoleår er allerede i gang. Foresatte til skolestartere høsten 2024 har nå søkt om skolegang for sitt/sine barn. Vi gleder oss over at det ser ut til at vi skal ta imot i 34 barn til høsten, slik det ser ut per 15. februar.

Hvis du som foresatt er ny på Kringsjå skole så har jeg opprettet en undermeny som heter "Skolestartere". Her blir det publisert relevant informasjon for deg som har en skolestarter til høsten.

Til deg som allerede har barn på Kringsjå, og er kjent med skolen vår, så vil jeg oppfordre til å være tilgjenglig og interessert i andre som er nye på skolen. Kringsjå skole har et aktivt FAU (Foreldrerådets arbeidsutvalg) med engasjerte foreldre, og som skolesamfunn ønsker vi å være inkluderende til alle som er nye for skolen. Takk for at du bidrar til at andre føler seg velkommen.