Publisert: 23. april 2024 | Sist endret: 24. april 2024 | Forfatter: Janne Epland

Vi har vunnet Ung Komposisjon!

I dag fikk klassen et overraskelsesbesøk av en av produsentene på Kilden Konserthus, Mikkel Granrud. Han kunne avsløre for klassen at de har vunnet prisen for Ung Komposisjon 2024! Vinnerbidraget var et musikalsk stykke elevene har laget i musikktimene tidligere i vinter og sendt inn i veslefrikk-konkurransen. Premien er at klassen får besøke Kilden og Kristiansand Symfoniorkester 22. og 23. mai, og at orkesteret skal arrangere og spille komposisjonen som elevene har laget sammen med elevene selv på en klassisk konsert i Kilden!

- Les ny artikkel på Skapia "Her er vinnerne av Ung Komposisjon!" (24.04.24)
- Her er info om konserten de skal delta på: Ung Klassisk Konsert 23. mai kl 18.00

Alle elever skal ha fått et viktig infobrev i sekken i dag som alle må lese. Det samme brev ligger også tilgjengelig digitalt her på trinnsidene. Mer info vil komme, men det viktigste er kanskje å gi beskjed om at det blir et digitalt infomøte for alle foresatte som har lyst å høre mer, mandag 29. april kl 19.00-19.30. Link til Teams-møte kommer her på hjemmesiden.