Publisert: 02. mai 2024 | Sist endret: 02. mai 2024 | Forfatter: Janne Epland

"Yeyai!" - Schoolovision 2024

Se årets bidrag fra Norge, nemlig den helt ferske sangen "Yeyai" som er sunget av de flinke 7.klassingene Eline og Mari, sammen med et kor fra elever på alle trinn.

Videoen er laget med elever både på Kringsjå skole og Roligheden skole i Arendal. Karsten Tønnessen på Roligheden (som tidligere jobbet på Kringsjå) og Janne Epland på Kringsjå har stått for innspilling og produksjon av låten. For første gang er dette et samarbeidsprosjekt mellom disse to skolene, noe vi syntes er kjempestas!

Vi håper dere liker sangen og deler med venner og familie! Se gjerne også på bidragene fra de andre landene som er med på nettsiden til Schoolovision 2024 HER.

NB! Finalen med avstemming er 10. mai og vi publiserer resultatet i årets konkurranse rett etterpå.