Velg seksjon SFO
Stortangveien 11 7882 Nordli
Redaktør: Christina Madelene Odelberg
Det er sendt ut skjema i visma flyt skole. Ber om at det svares før fristen går ut.
Meld eleven på de dagene SFO ønskes i skjemaet. Skriv inn leverings- og hentetid for hver dag. Minner om at SFO sin åpningstid i sommer kan variere litt ut fra ansattes arbeidstid. Men minimum så vil det være åpent mellom 08.00-15.30, med mulighet til 7.45-15.45.

SFO ER STENGT:
TORSSDAG 20.06.24 PGA PLANLEGGINGSDAG!
2-3 dager før skolestart (beskjed vil sendes ut når dette er vedtatt) . Skolestart til høsten 2024 er 15. august.

Hvis du/dere ikke har mottatt skjema, ta kontakt med rektor.

Høringer og kunngjøringer - Lierne kommune

Her finner du høringsforslag på lokale forskrifter som permisjonsreglement, skoleregler, SFO, hovedmål med høringsfrist 1. mai

I følge skoleruta så er siste skoledag den 20.juni. SU sammen med rektor har bestemt at siste skoledag er 19. juni og at elevene avspaserer for avslutningskvelden den 19. juni. Så siste skoledag blir dermed 19.juni

Det er sendt ut informasjon og mulighet for å gi informasjon om behov av SFO den 21. og 22. desember og 27.-29. desember. Øvrige dager er stengt.

Ta kontakt med skolen ved rektor dersom du ikke fått noe skjema melding i app.

SFO ER STENGT TIRSDAG 2. JANUAR 2024!

Lagre

Det er planleggingsdag for ansatte den 24. november. Det er sendt ut melding om behov i appen. Dere melder inn deres behov der.

Det er sendt ut melding til foresatte i visma app. Dere melder på behovet om SFO i meldingen som er sendt ut.