Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Invitasjon til et annerledes foreldremøte

Et annerledes foreldremøte - med Per Kjerstad og Siri Abrahamsen, i regi av Kommunalt foreldreutvalg i Stavanger

Merk: Begrenset antall, plasser. Meld dere på. Det er bindende påmelding selv om det er gratis.

Kommunalt foreldreutvalg i Stavanger inviterer foreldre med barn i grunnskolen til et annerledes foreldremøte på Odeon Kino i Stavanger sentrum onsdag 24.januar kl. 18.30-20.00.
Med oss har vi Per Kjerstad fra blant annet Lykkeland og Podkasten "Psykodrama", og Gleding-skaper Siri Abrahamsen. De vil blant annet prate om det å være foreldre i dag, om god og dårlig stemning, om sinne, kjefting, tidsbruk, om utenforskap og vennskap. Altså om livet, egentlig.
Bli med oss på en skikkelig påfyllskveld! Arrangementet er gratis, men du trenger billett. Det er ca 400 billetter tilgjengelig.

Meld dere på her