Ole Reistads vei 17 9325 Bardufoss Vis på kart
01020304050607
29300102030405
Angående knuste mobiler

Vi minner om at det er frivillig å ta med mobiltelefoner på skolen. Dersom uhell skjer, erstatter ikke skolen tap eller skade på elevenes eiendeler, ref kommunenes kollektive ulykkesforsikring for barn og ungdom, som ligger på hjemmesiden vår. "Skade på el. tap av eiendeler: Den lovpålagte ulykkesforsikringen dekker kun personskade og ikke skader på klær, sko, briller osv. Dekning av slike skader evnt tap av eiendeler forutsetter at det foreligger private forsikringer for den enkelte elev. Skolen forsøker alltid å oppklare situasjoner der elever har mistet/blitt frastjålet eiendeler, men vi har ikke noen plikt til å yte økonomisk kompensasjon i slike situasjoner.Fra skolens side vil vi herved presisere at eleven selv må ta ansvar for sine verdisaker, og for øvrig vurdere om det er nødvendig å ta med større pengebeløp, dyre mobiltlf, ipod’er og lignende".