Velg seksjon SFO
Finnøy skule Hagabakken 1 4160 Finnøy Telefon: 51914422 Send e-post til oss
SFO Hagabakken 1 4160 Finnøy Telefon: 458 78 249 Send e-post til oss
Redaktør: Bente Tjelta

Etter ønske frå borna, blir det ha-med-dag i morgon. Dei kan ha med ei leike kvar. Nettbrett, mobil o.l. er ikkje lov å ha med, heller ikkje våpen-leiker. Det er lurt å ha med noko ein ikkje er redd for å låne bort.

Skjema for påmelding til haustferien ligg i vigilo. Påmeldingsfrist er fredag 22/9.

Beskjeder til SFO kan sendast i Vigilo fram til SFO opnar om ettermiddagen (måndag, tysdag, torsdag: før 14.20, onsdag før 12.35, fredag før 12.15). Treng de å gi ein beskjed etter dette, kan de ringe eller melde til 458 78 249. Sms som vert sendt i løpet av skuledagen vert lest når SFO opnar.
Hugs også å gi beskjed til lærar om barnet ditt ikkje skal i SFO på oppsette dagar.

Frå skuleåret 2023/2024 skal samtykka frå føresette registrerast i Vigilo.
Føresette må logga på i nettlesar/pc for å sjå meldinga om samtykke, og skjema som skal kyssast av. Meldinga kan ikkje lesast i Vigilo-appen.
Det gis samtykke for kvar elev.

Sjå vedlegg.

Me vil be alle i 2.-4. klasse som vil gjere endringar på SFO-plassen om å gjere dette i Vigilo (% og val av dagar).
Me må ha beskjed på epost dersom det er endring i korleis borna kjem seg heim og om det er nye tider.
Send då epost til ace@stavanger.kommune.no

Informasjon om skulemat og mobilfri skule finn de under INFO i høgremenyen.

Me vil gi ei lita påminning om at det er planleggingsdagar 15. og 16. august og at SFO er stengd.
Følg gjerne med på skuleruta og sjekk påmeldingsskjemaene til ferie-SFO framover, så de ser kva for dagar me har eit tilbod og kva dagar det ikkje er ope.
Me gler oss til å sjå alle att den 17/8.

Kulturkarusellen er et tilbud til alle 1. og 2.-klassinger i Stavanger kommune, og vi har siden 2020 hatt et tilbud ved Finnøy sentralskule. Undervisningen finner sted på den enkelte skole innenfor rammen av den utvidede skoledagen, (SFO-tiden). Undervisningen følger skoleåret og foregår i grupper i 45 min pr uke. Tilbudet inneholder musikk, dans, drama og visuell kunst. Målet er at elevene, ved å delta, skal oppleve glede ved kulturutøvelse. På kulturskolens hjemmeside finner dere mer informasjon om kulturkarusellen og andre tilbud i kulturskolen.
Søknadsfrist var 1. mai, men vi har ledige plasser på Finnøy.

Sentralbordnummer - Finnøy sentralskule:  51914422

Mette Lise Bakka, skulekonsulent: 51914421
Bente Tjelta, rektor: 51914423
Ayna Camilla Eno: avdelingsleiar 1.-4. trinn  955 52 429
Bjørn- Arild L. Fuglesten: avdelingsleiar 8.-10. trinn  51912641
SFO: 458 78 249
Margunn Tungland Nordbø, rådgjevar: 51914427

Informasjon om oppstart i SFO ligg under menyen INFO til høgre.
Me gler oss til kjekke dagar saman!
Hugs at det er planleggingsdagar 15. og 16. august og at SFO då er stengd.