Publisert: 22. juni 2026 | Sist endret: aldri | Forfatter: Beate Sangvik Bergstøl
God sommer!
Kjære elever og foreldre
Nok et innholdsrikt og lærerikt skoleår går mot slutten. Vi vil takke alle elever for innsatsen, engasjementet og mange gode opplevelser vi har delt gjennom året. Takk også til dere foreldre for godt samarbeid og støtte i hverdagen.
Nå er det tid for sommerferie – vi håper sommeren byr på mange fine øyeblikk, latter og gode minner for både små og store.
Vi gleder oss allerede til å ønske både kjente og nye elever velkommen tilbake til et nytt skoleår torsdag 13.august.
Sommerhilsen fra alle ansatte på Hellemyr