Velg seksjon 6. trinn
Gå til Google Classroom
Lærere 6. trinn Ingen lenker i samlingen
Revyøving Ingen lenker i samlingen

Velkommen til nytt skoleår.

Vi gleder oss veldig til å ta imot elevene igjen onsdag 16.08.
2,3,4,5,6,7 starter til vanlig tid kl. 08.30-14.15.
Nye 1 trinn ønskes velkommen i skolegården kl. 09.00 og avslutter skoledagen kl. 12.

Mandag i høstferien er vi invitert på familiedag og kamp på Østerhus Arena. Sandnes Ulf byr på gratis inngang, pølser og mange kjekke konkurranser!! Elevene har mer utfyllende lapp som ranselpost denne uka. Dette blir gøy!

Da er tiden inne for å si takk for meg. Jeg har hatt 4 flotte år på Maudland skole, og tar med meg mange gode minner!
Det er alltid vemodig å forlate elever og gode kollegaer, men samtidig er jeg stolt av å ha vært en del av laget på Maudland skole.

Takk for godt samarbeid både til elever, foresatte og ansatte!

Jeg ønsker alle lykke til videre.

Ragnvald Nilsen slutter som rektor på Maudland 30.9. Han takker for to gode år på skolen.

Det er nå ansatt en ny rektor. Maren Osmundsen blir ny rektor fra 1.10. Hun har jobbet som avdelingsleder på skolen i 3 år.
Malin Iren Rasmussen-Torgersen blir konstituert avdelingsleder inntil denne stillingen er avklart.

Skolemelk for skoleåret 2022-23 bestilles via skolelyst.no

Skolemelk for skoleåret 2022-23.  All bestilling gjøres via skolelyst.no
Det kan gå et par uker fra bestilling til første levering.  .