Velg seksjon 8.-10.trinn 9. trinn
Hovedadresse Sandven 1 3656 Atrå Telefon: 41 70 04 13 Send oss e-post
SFO Sandven 1 3656 Atrå Telefon: 469 50 396 - 469 41 279
Redaktør: Jørn Langeland
Det er 48 dokumenter i arkivet.
 Hei og godt nytt år!Regjeringen har i kveld kommet med flere nasjonale tiltak for å begrense smittespredning av Covid 19 i oppstart etter juleferien.Blant annet skal alle landets ungdomsskoler gå over til rødt nivå. For oss betyr det en omorganisering av hverdagen – litt lik den vi hadde våren 2020. Det blir noe hjemmeundervisning og noen dager på skolen. Konkret plan for den enkelte elev vil dere få i løpet av morgendagen.For å gjøre alt klart for elevene har vi ansatte på skolen behov for en planleggingsdag i morgen:mandag 4.januar skolen vil da være stengt for elvene på 8., 9. og 10.trinnElever på 1.-7.trinn er fortsatt på gult nivå og møter på skolen som vanlig.

Tinn IL og Atrå barne- og ungdomsskole har inngått et samarbeid om å fremme fysisk aktivitet hos barn.

Nå er vinteren her og det er tid for skileik og turer. Fra 17.desember er det mulig å låne skiutstyr for en kort eller lengre periode. Vi har et bredt utvalg av nye ski, staver og sko til barn i alderen  6-16 år. Spørsmål, eller avtale om lån av utstyr, rettes til

Tinn Idrettslag v/ Gunhild Geirsta, tlf 97538513 e- post: gunhild.geirsta@tinn.kommune.no eller Atrå barne- og ungdomsskole ved kontaktperson Marianne Aas, tlf.90613848, e-post: marianne.aas@tinn.kommune.no

Utlevering av utstyr blir etter avtale gjort på ettermiddager i regi av Tinn IL.Vi håper at det flotte utstyret blir tatt i bruk og at så mange som mulig tar kontakt!

Fra 01.04.21 vil utlånsordningen også gjelde sykler og hjelmer.