Velg seksjon 5.-7.trinn 6.trinn
Hovedadresse Sandven 1 3656 Atrå Telefon: 41 70 04 13 Send oss e-post
SFO Sandven 1 3656 Atrå Telefon: 469 50 396 - 469 41 279
Redaktør: Jørn Langeland
Det er 3 dokumenter i arkivet.
Sommerles- avslutning i år blir
på onsdag, 15. september kl.16:30 på Atrå bibliotek
Premieutdeling til vinnerne og is til alle!
Velkommen!

Hei alle 1. til 7. klassinger!
Bli med på årets Sommerles med start 1. juni.
Denne gangen drar Astrid og Asbjørn inn i regnskogen blant bregner, palmer og mange fargerike og flotte dyr.

Premiene i år er:
Smykkesteiner, pilspisser, haitenner, ringblomstfrø, smykkeholdere, m.m.
Hovedpremier vil bli delt ut i september etter at lesekampanjen er avsluttet 31. august.

Mer om opplegget på:    sommerles.no

ÅPNINGSTIDER
Juni, juli, august
Man-Fre 10.00-16.00
Lørdag stengt

God sommer!
Rjukan bibliotek

Våren har kommet og med den må sykkelen fram! Virker bremsene? Er det refleks og ringeklokke? Elevene i 6. trinn gjennomgikk sjekkliste for sykkel i dag, og fant det alle meste i orden. Neste uke venter sykkeltur og etter der igjen er det muligheter for å vinne skolens sykkelkonkurranse! Det er en utfordrende teknisk løype hvor målet er å komme seg gjennom uten for mange "prikker"... Hele mellomtrinnet er med og kanskje en eller to fra 6. trinn kommer til finalen i Rjukan?

Gjenåpning av skolene for mellomtrinnet og ungdomstrinnet fra uke 20: Mandag 11. mai: undervisning for 1.-4. trinn på skolen. Øvrige trinn har avspasering/fjernundervisning. Tirsdag 12. mai: 5., 6. og 10. trinn starter opp Onsdag 13. mai: 7., 8. og 9. trinn starter opp - Alle trinn tilbake på skolen. Mer konkret informasjon og plan for oppstart (tidspunkt, organisering m.m.) sendes ut fra den enkelte skole i løpet av mandag 11. mai. Skoleskyss for elever på 5.-10. trinn starter opp tirsdag 12. mai.