Rettedalen 4 4330 Ålgård
Telefon: 97642892 Send oss e-post
Redaktør: Jonas Skartveit Rogne, rektor
ALL VERDEN ER EN SCENE

Velkommen til nytt år på Teater!

Denne uka har vi hatt oppstart på Teater og Teaterleik etter sommeren!

Semesterplan og oversikt over kulturskoleåret kommer innom kort tid. Jobber med å forbedre kommunikasjonen, slik at vi kan være sikre på at all informasjon når frem til alle som skal ha den. Spond er et verktøy jeg ønsker å ta i bruk.

Vi kommer til å jobbe med ulike uttrykksformer og scenerom. Ungdomsgruppa (8 - 13 trinn) vil allerede fra kommende uke jobbe med å skape en forestilling/opplegg til å ha med til barnehager på Ålgård. 12. Desember blir det Juleforestilling for alle teatergruppene i Amfiet / Bærlandshuset. Vi skal ha en stor samproduksjon med arbeidstittelen Reise under Kulturskoleuka i Mars, og så er det Barnefestival i Kongeparken i Mai. Hvilke grupper som er med på hva vil bli fordelt. I hovedsak vil det bli èn forestilling for hver gruppe i hvert semester.

Minner om teatertider:

Teaterleik - mandager, 16.00 - 17.00

Teater 3 - 4 trinn gruppe 1 - tirsdager, 16.00 - 17.00

Teater 3 - 4 trinn gruppe 2 - tirsdager, 17.00 - 18.00

Teater 5 - 7 trinn - mandager, 17.00 - 18.30

Teater 8 - 13 trinn - tirsdager, 14.00 - 15.30

Teatertimene:

Vi har på oss klær vi kan bevege oss i (stå på hodet og rulle rundt i), og gjerne turnsko/sokker.

Vi venter i rommet utenfor til teatergruppen før er ferdig og har kommet seg ut av teaterrommet.

Vi vasker hender før timen.

Mobiltelefoner har fri..

Vi jobber sammen i gruppen og tar vare på hverandre - så blir det så kjekt!

Hi - Ha - Ho! - og tvi tvi alle som ein! :)

- Elisabeth -