Innføringsklassen
Foreldrehverdag, nettsted for foreldre
Foreldrehverdag, nettsted .
Mitt hjemland

Denne uka hadde vi "mitt hjemland" som tema. Vi hørte på nasjonalsangen, så på bilder av naturen og nasjonalretten til de ulike landene. Jeg hadde med forskjellige gjenstander og plagg fra Tyrkia, som er mitt hjemland, som elevene fikk prøve.. Mye latter og fine bilder ble det.. og ikke minst litt magedans..:)Dere ¨år også se bilder av IK-1 og IK-2 som øver sammen på å gå i tog.. Klikk deg inn og se..
Main Image
Bilde 1 av 27